zo'n 29 uur verder... - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Sanne en Susan - WaarBenJij.nu zo'n 29 uur verder... - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Sanne en Susan - WaarBenJij.nu

zo'n 29 uur verder...

Door: San en Suus

Blijf op de hoogte en volg Sanne en Susan

15 Januari 2014 | Laos, Luang Prabang

Jeeeuj we zijn er! Na vele uurtjes vliegen en wachten zijn we dan in Luang Prabang.
Voor degene die op de hoogte waren van het feit dat we in Londen van vliegveld moesten wisselen,, dat is ook zonder problemen gegaan en hadden zelfs nog een uur de tijd voor een milkachocolade boost voor we weer verder konden vliegen!

We zijn ongeveer half 3 smiddags lokale tijd bij guesthouse aangekomen, wat half 9 sochtends Nederlandse tijd is.
Bij aankomst was het lekker warm, maar in de ochtend scheen het 12 graden te zijn en nu savonds is het, uiteraard voor hier, behoorlijk fris. De dikke truien dus niet voor niets mee!;)

• 15 Januari 2014 - 17:16

Herman:

Door jullie goede voorbereiding is zo'n lange reisdag "een fluitje van een cent". Laat jullie avontuur maar weer beginnen. Net als iedereen zijn wij ook benieuwd naar jullie eerste indrukken van Laos. Veel plezier

• 15 Januari 2014 - 20:24

Fredy:

Hoi hoi
    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.Nu kan t grote avontuur weer beginnen.
    Heel veel plezier,goed uitkijken en wacht jullie verslag af.
    Heel veel groetjes Fredy

• 23 Januari 2014 - 17:46

Oma:

Helemaal goed. Uit de startblokken dus maar voor het serieuze werk. Stekels uit en verder alleen maar genieten!! oma